bunu ücretsiz verdiniz dağıttınız sonra iframe ile kendi sitenize yönlendirip lisansız kullanım yazmışsınız bu nasıl bir anlayış anlamadım açıkcası kendi elinizle dağıttınız
Merhaba,
Bahsettiğiniz konuda açıklama yapmaktan inanın sıkıldım.
Gerekli zamanda, gerekli kişilere yazılımı kaldırmaları hususunda uyarılar yaptık.
1. uyarılarımızı mail yolu ile uyararak
2. uyarılarımızı site yönlendirip lisans ihlali uyarı yaparak (şimdiki aşama)
3. uyarılarımız savcılık eliyle yapılacaktır.
Yazılımın sahibi olduğum için istediğime izin verir istediğime vermem. Anlayış budur. Anlamak için uğraşmanıza gerek yok yani.
Teşekkürler.