Ya arkadaşlar saçmalamayın artık adam eski versiyonu bedava dağıtır sonrada çeker bu onun bileceği şey sanki paramı ödediniz birde adama yukleniyorsunuz ? Adam yeni sürüm yapmış emek harcamış satış yapıyor bırakın artık bu çekememezliği ve baltalamayı inanın arkadaşı hiç tanımıyorum belki dünyanın en kötü adamı ama bu konuda yüklenmek yanlış scriptle ilgili her konuyu yazmış ek bilgi gerekirse pm atar istersiniz insanların emeği ve ekmeği ile oynamayın lütfen.
Sevgiler sanada hayırlı satışlar dilerim ...