iyide eski sürümünden bahsediyorum birader bilip bilmeden konuşma forumda dağıttı bizde indirdik ücretsiz diye bilseydik sonradan ücret isteyeceğini bu sistemimi değil başka sistemle başlardık en başından ben satışı baltalamıyorum bu arada güzel bir sistem ona lafımız yok yaptığı olay tuaf bedava dağıttığı sistemi kullanıyoruz sonra gelip para istiyor nerede görülmüş böle bişey ???