• 28-08-2010, 02:25:18
    tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tlf ile görüştüğümde 1 hafat sürebilir demişti ama belli de olmaz. orda müsait oldukça internete girmeye çalışacak

    Poster konusunda.

    Arkadaşlar zaman zaman forumları geziyorum. Arkadaşlar program .. mp3 divx gibi konular haricindeki konular için yeni topiği şahsen tavsiye etmiyorum

    Ben 1 forum haricinde diğer forumlarda hep reply maksadı ile kullanıyorum.

    Evet bazı sorunlar var benimde yaşadığım ama.. o problem o foruma münhasır da olabiliyor. Örnek vBullet forumların nerdeyse hepsine denecek kadar sorunsuz post edebiliyorum.
    1 foruma yaptığım postlar bloke ediliyor. Mod lar tanıdığı için bloke olan postu onlar manuel yeni topic açarak ekliyorlar ama amacıma yeni topic açılması uygun değil. Çünki ben reply için göndermiştim.. Tabiki o tür bir yazılım kullandığım için ikaz da aldım

    Bazı phpbb 2 lere sorunsuz atarken bazılarına gitmiyor.
    başka bir forum varki, oda post içinde fileserve linkleri olan post larınızı eklemiyor
    eğer postalarınızda bu ayrımı yaparsanız sizin açınızdan daha kolay olacaktır.

    ... gibi baya detay ve ufak ufak dikkat edilmesi gereken konular var..

    Sorunsuz mu script.. hayır..

    Arkadaşlara detaylı olarak bilgilendirme yaptım. kimisine çok çabuk çözüm bulabiliyor iken.. bazı forumlar için kendileri teknik araştırma yoluna gideceklerini bildirdiler

    Sizlerde yaşadığınız sorunları detaylı iletirseniz, şahsen çıkacak sonuçlar güzel olacaktır.

    CODER arkadaşlardan... isteğim var

    İLK SAYFA'da olmak şartı ile ençok yapılan hataları ve çözümlerini gösterebilecekleri bir SORU Bankası yapmaları...

    Tris arkadaşımızın acele ile hazırladığı eğitim videosunun kaldırılarak... daha güzel ve çekim esnasında kimsenin rahatsız etmediği bir kullanım videosu eklenmesi

    Bol Kazançlar Herkese

    kardesim sen diyorsun ki vBulletin forumlarda sorunsuz kullaniyorum ben su anda 50-60 site ekledim coguda vBulletin ve coguna eklemiyor ayrica phpbb lerde var arasinda eklmedigi ustelik ben sadece su anda konu aciyorum postlarda ise 2-3 kez denedim acmiyor sabri arkadasimizi bende aradim bugun 1 hafta olmyacagini soyledi ancak diger coder aradasimiz ilgilenebilir bence bu konuda post kisminda baska bir arkadas gorevliymis asil o yampiyormus bu isi yani post kismina aytira kimse demesin safe mod`un kapali olabilir cunku sabri arkadasimizin vps`sinde su anda hostum sorunum vardi benim vps`de saolsun kendi kendi hostuna kurdu yine sorunlarim var ama

    edit:

    soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte
  • 28-08-2010, 02:59:39
    Üyeliği durduruldu
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesim sen diyorsun ki vBulletin forumlarda sorunsuz kullaniyorum ben su anda 50-60 site ekledim coguda vBulletin ve coguna eklemiyor ayrica phpbb lerde var arasinda eklmedigi ustelik ben sadece su anda konu aciyorum postlarda ise 2-3 kez denedim acmiyor sabri arkadasimizi bende aradim bugun 1 hafta olmyacagini soyledi ancak diger coder aradasimiz ilgilenebilir bence bu konuda post kisminda baska bir arkadas gorevliymis asil o yampiyormus bu isi yani post kismina aytira kimse demesin safe mod`un kapali olabilir cunku sabri arkadasimizin vps`sinde su anda hostum sorunum vardi benim vps`de saolsun kendi kendi hostuna kurdu yine sorunlarim var ama

    edit:

    soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte
    Safe modun kapalı olduğuna emin misiniz?
  • 28-08-2010, 03:02:25
    krsd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safe modun kapalı olduğuna emin misiniz?
    hostum su anda sabri arkadasimizda sizce safe mod kapali olabilir mi o ne gerekiyorsa ayarlamistir ?
  • 28-08-2010, 03:38:04
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ...
    soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte
    Evet o yüzden olur. Forum hangi dizine kayıtlı ise onu girmen gerekiyor.

    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hostum su anda sabri arkadasimizda sizce safe mod kapali olabilir mi o ne gerekiyorsa ayarlamistir ?
    Evet, bytrislasis'in hostundaysan safe mode kapalıdır.
  • 28-08-2010, 04:07:36
    KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardesim sen diyorsun ki vBulletin forumlarda sorunsuz kullaniyorum ben su anda 50-60 site ekledim coguda vBulletin ve coguna eklemiyor ayrica phpbb lerde var arasinda eklmedigi ustelik ben sadece su anda konu aciyorum postlarda ise 2-3 kez denedim acmiyor sabri arkadasimizi bende aradim bugun 1 hafta olmyacagini soyledi ancak diger coder aradasimiz ilgilenebilir bence bu konuda post kisminda baska bir arkadas gorevliymis asil o yampiyormus bu isi yani post kismina aytira kimse demesin safe mod`un kapali olabilir cunku sabri arkadasimizin vps`sinde su anda hostum sorunum vardi benim vps`de saolsun kendi kendi hostuna kurdu yine sorunlarim var ama

    edit:

    soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte
    siteadi.com/forum olması etkiliyor tabiki yani en azından benim kullandıklarımda etkiliyor.ilk denememde scripte ekledigim 10 siteden 3 ünde /forum şeklindeydi tam site adresi ama ben bunu eklememiştim ve onlara göndermedi.sonra /forum olarak girdigimde sorun kalmadı.
  • 28-08-2010, 05:26:09
    ScR
    Üyeliği durduruldu
    Script'in ana sayfasına bir kaç tavsiye ile talimat ekledim.

    @tosunpasa arkadaşımız bayağı yüklü bir liste verdi.
    Bir süre listedeki problemleri araştırıyor olacağım. Geç de olsa sorularınıza cevap vereceğim.

    Size daha hızlı yardımcı olmak için Script'e bir debug özelliği eklemeyi düşünüyoruz.
    Güncelleme en geç Sabri arkadaşımızın geldiği gün elinizde olacaktır.
  • 28-08-2010, 14:00:42
    ekledigimiz sitelerde degişiklik yapamıyormuyuz?ben dün ekledigim sitelerin adresini site.com/ ve site.com/forum/ şeklinde girmişim.hepsini silip tekrar mı ekliycem yoksa bi düzenleme yeri varmıydı?ben baktım ama göremedimde....
  • 28-08-2010, 14:26:18
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekledigimiz sitelerde degişiklik yapamıyormuyuz?ben dün ekledigim sitelerin adresini site.com/ ve site.com/forum/ şeklinde girmişim.hepsini silip tekrar mı ekliycem yoksa bi düzenleme yeri varmıydı?ben baktım ama göremedimde....
    Kategori bölümüne gir, merceğe tıkla. İşlem bölümünden kaleme tıkla.
  • 28-08-2010, 20:38:36
    ecank adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategori bölümüne gir, merceğe tıkla. İşlem bölümünden kaleme tıkla.
    eyv hocam,tamamdır