KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
...
soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte
Evet o yüzden olur. Forum hangi dizine kayıtlı ise onu girmen gerekiyor.

KorsanlarNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hostum su anda sabri arkadasimizda sizce safe mod kapali olabilir mi o ne gerekiyorsa ayarlamistir ?
Evet, bytrislasis'in hostundaysan safe mode kapalıdır.