tosunpasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tlf ile görüştüğümde 1 hafat sürebilir demişti ama belli de olmaz. orda müsait oldukça internete girmeye çalışacak

Poster konusunda.

Arkadaşlar zaman zaman forumları geziyorum. Arkadaşlar program .. mp3 divx gibi konular haricindeki konular için yeni topiği şahsen tavsiye etmiyorum

Ben 1 forum haricinde diğer forumlarda hep reply maksadı ile kullanıyorum.

Evet bazı sorunlar var benimde yaşadığım ama.. o problem o foruma münhasır da olabiliyor. Örnek vBullet forumların nerdeyse hepsine denecek kadar sorunsuz post edebiliyorum.
1 foruma yaptığım postlar bloke ediliyor. Mod lar tanıdığı için bloke olan postu onlar manuel yeni topic açarak ekliyorlar ama amacıma yeni topic açılması uygun değil. Çünki ben reply için göndermiştim.. Tabiki o tür bir yazılım kullandığım için ikaz da aldım

Bazı phpbb 2 lere sorunsuz atarken bazılarına gitmiyor.
başka bir forum varki, oda post içinde fileserve linkleri olan post larınızı eklemiyor
eğer postalarınızda bu ayrımı yaparsanız sizin açınızdan daha kolay olacaktır.

... gibi baya detay ve ufak ufak dikkat edilmesi gereken konular var..

Sorunsuz mu script.. hayır..

Arkadaşlara detaylı olarak bilgilendirme yaptım. kimisine çok çabuk çözüm bulabiliyor iken.. bazı forumlar için kendileri teknik araştırma yoluna gideceklerini bildirdiler

Sizlerde yaşadığınız sorunları detaylı iletirseniz, şahsen çıkacak sonuçlar güzel olacaktır.

CODER arkadaşlardan... isteğim var

İLK SAYFA'da olmak şartı ile ençok yapılan hataları ve çözümlerini gösterebilecekleri bir SORU Bankası yapmaları...

Tris arkadaşımızın acele ile hazırladığı eğitim videosunun kaldırılarak... daha güzel ve çekim esnasında kimsenin rahatsız etmediği bir kullanım videosu eklenmesi

Bol Kazançlar Herkese

kardesim sen diyorsun ki vBulletin forumlarda sorunsuz kullaniyorum ben su anda 50-60 site ekledim coguda vBulletin ve coguna eklemiyor ayrica phpbb lerde var arasinda eklmedigi ustelik ben sadece su anda konu aciyorum postlarda ise 2-3 kez denedim acmiyor sabri arkadasimizi bende aradim bugun 1 hafta olmyacagini soyledi ancak diger coder aradasimiz ilgilenebilir bence bu konuda post kisminda baska bir arkadas gorevliymis asil o yampiyormus bu isi yani post kismina aytira kimse demesin safe mod`un kapali olabilir cunku sabri arkadasimizin vps`sinde su anda hostum sorunum vardi benim vps`de saolsun kendi kendi hostuna kurdu yine sorunlarim var ama

edit:

soylemeyi unuttum biseyde var tabi bazi sitelerde direk www.siteadi.com olarak cikmiyor mesela www.siteadi.com/forum/ tarzinda acaba bu yuzden olabilir mi konu acmamdaki sorunum ayrica post atamiyorum su anda konu disinda scriptte