• 29-05-2010, 11:37:01
    #19
    Alıp deneyen varmı arkadaşlar. Bilgi verirmisiniz.
  • 02-06-2010, 06:39:19
    #20
    Üyeliği durduruldu
    MSN de günlerdir yeni versiyon kurulumu ile ilgili problem var eski versiyonuda kurunca oturum açmıyor ama bugun bitirmeye calıscagım ve en kısa zamanda iletişime geçmek isteyenlere cevap vereceğim.
  • 02-06-2010, 22:40:48
    #21
    Haber yazılımını satın alan varmı.deneyen referans varmı.
  • 03-06-2010, 06:54:36
    #22
    Üyeliği durduruldu
    hayat_okulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haber yazılımını satın alan varmı.deneyen referans varmı.
    www.habergazeteler.com ve www.jurnalhaber.com demoları birer referanstır. Yani onlarda satın aldılar.

    Satın alan kişilerle iletişime site aracılıgı ile gecebilirsiniz.
  • 03-06-2010, 23:47:17
    #23
    Arkadaşlar ben www.jurnalhaber.com un sahibiyim. Mesajlarınızda (Birde site sanki biraz geç yükleniyor.ve galeri sayfasında iexplorer hata uyarısı veriyor.Şeklinde)bazı hatalardan bahsediyorsunuz. Siteyi yaklaşık 6 aydır kullanıyoruz. Bu güne kadar hataya rastlamadık. Sizin bahsettiğiniz hataların büyük bölümüde hostlardan kaynaklanıyor. habergazeteler.com sitesinde hata var mı yok mu bilemem. Ama jurnalhaber.com da hata yok. Siteyi yapan arkadaşlarda, istediğimiz zaman gerekli desteği sağlıyor.Bir site yaptıracaksanız, önce siteyi yapacak olanlara güveneceksiniz. Çünkü sitenin güvenirliği siteyi yapanların güvenirliğine bağlıdır.Başkalarını bilemem ama biz arkadaşlardan memnunuz.