MSN de günlerdir yeni versiyon kurulumu ile ilgili problem var eski versiyonuda kurunca oturum açmıyor ama bugun bitirmeye calıscagım ve en kısa zamanda iletişime geçmek isteyenlere cevap vereceğim.