Arkadaşlar ben
www.jurnalhaber.com un sahibiyim. Mesajlarınızda (Birde site sanki biraz geç yükleniyor.ve galeri sayfasında iexplorer hata uyarısı veriyor.Şeklinde)bazı hatalardan bahsediyorsunuz. Siteyi yaklaşık 6 aydır kullanıyoruz. Bu güne kadar hataya rastlamadık. Sizin bahsettiğiniz hataların büyük bölümüde hostlardan kaynaklanıyor. habergazeteler.com sitesinde hata var mı yok mu bilemem. Ama jurnalhaber.com da hata yok. Siteyi yapan arkadaşlarda, istediğimiz zaman gerekli desteği sağlıyor.Bir site yaptıracaksanız, önce siteyi yapacak olanlara güveneceksiniz. Çünkü sitenin güvenirliği siteyi yapanların güvenirliğine bağlıdır.Başkalarını bilemem ama biz arkadaşlardan memnunuz.