• 25-05-2010, 12:44:39
    #10
    bot varmı
  • 25-05-2010, 16:41:41
    #11
    Görünüm çok harika elinize sağlık hayırlı satışlar
  • 25-05-2010, 16:45:21
    #12
    çok güzel. benimde şu sıralar haber sitesi düşüncem var haber sitelerinin reklam fiyatlarını gördükten sonra
  • 25-05-2010, 18:07:25
    #13
    Mesela ajanslardan otomatik haber ekleyen bot olsa iyi olur.
  • 25-05-2010, 19:35:03
    #14
    Üyeliği durduruldu
    uzgunum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bot varmı
    Malesef Bot yok.

    cleaner80 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Görünüm çok harika elinize sağlık hayırlı satışlar
    Çok teşekkür ederim kardeşim.

    TBUDT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok güzel. benimde şu sıralar haber sitesi düşüncem var haber sitelerinin reklam fiyatlarını gördükten sonra
    Eğer isteğiniz olursa MSN adresimiz ile bize ulasabilirsiniz yardımcı oluruz.
  • 25-05-2010, 20:07:18
    #15
    msne ekledim sizi
  • 28-05-2010, 18:18:16
    #16
    Üyeliği durduruldu
    PM gönderen arkadaslar için söylüyorum admin panelini bilgilerini sadece msn ile verebilirim o yüzden PM den istemeyin
  • 28-05-2010, 18:57:30
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar dilerim.
    Güzel bir çalışma olmuş.
  • 29-05-2010, 11:26:16
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ArdaAhmetgil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar dilerim.
    Güzel bir çalışma olmuş.
    Teşekkür ederim kardeşim