• 21-04-2010, 10:26:40
    #10
    Teşekkür Ediyorum MaxidaTa...
  • 21-04-2010, 10:57:25
    #11
    güzel tema

    heran alabilirm
  • 21-04-2010, 10:58:40
    #12
    AdresPosta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    güzel tema

    heran alabilirm
    Teşekkürler heran hemen al ))
  • 21-04-2010, 19:41:33
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir tema, peki hızı nasıl sonuçta flash oyun sitesi kuracağız ve donma vs. olmamalı.
  • 21-04-2010, 19:43:37
    #14
    BLoGLoJi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok güzel bir tema, peki hızı nasıl sonuçta flash oyun sitesi kuracağız ve donma vs. olmamalı.
    Hız konusunda bir sıkıntı olmasi pek mümkün degil Hostunuz iyi ise Grafikler Png olarak kaydedilmistir . Site tamamen div ve css ten oluşuyor yani hız iyi resim boyutları cok düşük
  • 21-04-2010, 19:51:42
    #15
    Üyeliği durduruldu
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hız konusunda bir sıkıntı olmasi pek mümkün degil Hostunuz iyi ise Grafikler Png olarak kaydedilmistir . Site tamamen div ve css ten oluşuyor yani hız iyi resim boyutları cok düşük
    Şu sıralar proje aşamasındayım, birkaç gün içerisinde oyun sitesi açıp açmama kararı vereceğim. Birde onarcade paralı bir script, fiyatı konusunda pek bir bilgim yok.
  • 21-04-2010, 20:03:34
    #16
    BLoGLoJi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu sıralar proje aşamasındayım, birkaç gün içerisinde oyun sitesi açıp açmama kararı vereceğim. Birde onarcade paralı bir script, fiyatı konusunda pek bir bilgim yok.
    Yazılım konusu benim dışımda kalıyor ben sadece Arayüz kısmı ile ilgileniyorum. Ücretli evet ama ne kadar onuda bilmiyorum incelemedim hic. Siten için başarılar
  • 21-04-2010, 21:01:08
    #17
    Hocam demo isteme sebebim css falan çalmak degildi zaten anlamamda kodlamadan,css den falan.Resimlerde göremedigim eksikliklerin sistem üzerinde de olup olmadıgını kontrol etmekti.Mesela oyun sayfasında yorum bölümünü resimden göremedim ayrıca reklam yerleşimide göremedim.


  • 21-04-2010, 22:01:11
    #18
    futli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam demo isteme sebebim css falan çalmak degildi zaten anlamamda kodlamadan,css den falan.Resimlerde göremedigim eksikliklerin sistem üzerinde de olup olmadıgını kontrol etmekti.Mesela oyun sayfasında yorum bölümünü resimden göremedim ayrıca reklam yerleşimide göremedim.

    www.g94.net www.dyfb.net www.haydioyun.net bunlar onarcade kurulu sitelerim.Demoyu isterseniz pm olarak atın.


    Demo yoktur arkadaşım resimde gördüklerinin aynısı İmajlar Png sistemde css ve div le olusuyor.