futli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam demo isteme sebebim css falan çalmak degildi zaten anlamamda kodlamadan,css den falan.Resimlerde göremedigim eksikliklerin sistem üzerinde de olup olmadıgını kontrol etmekti.Mesela oyun sayfasında yorum bölümünü resimden göremedim ayrıca reklam yerleşimide göremedim.

www.g94.net www.dyfb.net www.haydioyun.net bunlar onarcade kurulu sitelerim.Demoyu isterseniz pm olarak atın.


Demo yoktur arkadaşım resimde gördüklerinin aynısı İmajlar Png sistemde css ve div le olusuyor.