• 20-04-2010, 22:25:57
    #1
    Merhaba arkadaşlar;

    Tema Adı: Power Games

    Demo adresi : Buyrun
    Not: Grafiklerin üzerlerine power games yazılmıştır o yüzden biraz boyutları arttı.Normalde boyutları çok düşüktür.



    Adobe Photoshop CS ile tasarlayıp css'e döktüm daha sonra onarcade teması haline getirdim.İlk satışım olucak hayırlısıyla..

    Temada;
    -Ayrı sayfada yeni oyunlar,rastgele oyunlar ve hit oyunlar
    -Oyuna geçiş ve oyun oynama sayfasında benzer oyunlar
    -RSS ve sitemap
    Bulunmaktadır.


    İlk satışım olduğu için fiyat : 30 TL

    Ödeme;
    İş Bankası
  • 20-04-2010, 23:43:52
    #2
    Hocam güzel tema olmuş bir yere kurupta demo verirmisiniz.
  • 21-04-2010, 00:46:17
    #3
    Eline sağlık hocam, ilk satışınmış hayırlı olsun. Demo olursa daha iyi olur.
  • 21-04-2010, 08:44:18
    #4
    Gün içinde demo kurulup tekrar bilgi verilecektir. Teşekkürler.
  • 21-04-2010, 09:57:52
    #5
    Reklam yerleşimi ve demoyu atınca pm konu linki ile birlikte pm gönderir misiniz
  • 21-04-2010, 10:00:10
    #6
    Demo hazırsa bakmak istiyorum. Pm lütfen
  • 21-04-2010, 10:03:48
    #7
    Hazır bir scripte yaptığınız temanın demosunu yayınlamak sizin için bir intihardır.Temanın css kodlarını çalmak çok basit.Bunuda yapabilecek artniyetli insanlar heryerde var.

    Kesinlikle demo vermeni senin açından uygun görmüyorum..Satış yapmana engel olabilecek bir hareket.
  • 21-04-2010, 10:14:20
    #8
    MaxidaTa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır bir scripte yaptığınız temanın demosunu yayınlamak sizin için bir intihardır.Temanın css kodlarını çalmak çok basit.Bunuda yapabilecek artniyetli insanlar heryerde var.

    Kesinlikle demo vermeni senin açından uygun görmüyorum..Satış yapmana engel olabilecek bir hareket.

    Sanırım arkadaşım cok önemli bir konuya deyindi ben insanlarımızda öyle emek hırsızlığı görmediğim icin eklerim demo demiştim. Demo kurulumu iptal edilmiştir. Sistemle ilgili hangi sayfanın ekran görüntüsü isteniyorsa eklenir. Satış demosuz olarak devam etmektedir.
  • 21-04-2010, 10:18:35
    #9
    MustafaUZUN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım arkadaşım cok önemli bir konuya deyindi ben insanlarımızda öyle emek hırsızlığı görmediğim icin eklerim demo demiştim. Demo kurulumu iptal edilmiştir. Sistemle ilgili hangi sayfanın ekran görüntüsü isteniyorsa eklenir. Satış demosuz olarak devam etmektedir.
    Zaten şu anki mevcut resimlerin üstüne tıklandığı zaman yeni bir sayfada ve büyük bir halde açılıyor.Yani demoda görebileceğiniz boyutta.Bence herhangi bir sakıncası yok görüntülerin.

    Şuanda sıkışık olmasaydım alırdım malum yeni ofis kurduk masraflar büyük.Hayırlı satışlar.