Hocam demo isteme sebebim css falan çalmak degildi zaten anlamamda kodlamadan,css den falan.Resimlerde göremedigim eksikliklerin sistem üzerinde de olup olmadıgını kontrol etmekti.Mesela oyun sayfasında yorum bölümünü resimden göremedim ayrıca reklam yerleşimide göremedim.