Anket En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 173
En çok önem verdiğiniz servis hangisi?
Haber
%53,18 (92 Oy)
Video
%49,13 (85 Oy)
Foto Galeri
%35,84 (62 Oy)
Oyun
%36,99 (64 Oy)
Arkadaşlık ve kullanıcı aktiviteleri
%28,32 (49 Oy)
Forum
%26,59 (46 Oy)
Astroloji
%17,92 (31 Oy)
Sinema
%36,42 (63 Oy)
Tv Rehberi
%22,54 (39 Oy)
Güzeller Galerisi
%19,65 (34 Oy)
Blog
%25,43 (44 Oy)
Mizah
%29,48 (51 Oy)
İlan
%21,97 (38 Oy)
Firma Rehberi
%17,92 (31 Oy)
Şarkı Sözleri
%17,92 (31 Oy)
Şiirler
%17,92 (31 Oy)
e-Pazaryeri
%18,50 (32 Oy)
Program İndirme,Tanıtım
%24,86 (43 Oy)
  • 09-04-2010, 20:19:42
    ZYazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Bu script veya şahıs ile hiç bir alakamız yok sadece isim benzerliği.

    Teşekkürler
    İkisi de Zed olunca ortak firma sandım. Özür dilerim iyi akşamlar...
  • 09-04-2010, 21:07:33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    eylülden önce çıkması mucize galiba
  • 11-05-2010, 02:34:57
    Üyeliği durduruldu
    [11 Mayıs 2010] Servislere ait yeni demo görüntüleri eklenmiştir.

    Astroloji, Tv Rehberi, Sinema, Forum servislerine ait görüntüler demo sayfasına eklenmiştir.
  • 11-05-2010, 02:40:04
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Muratcım,

    selamlar
    yahu artık cıkar sunu da alalım
    yoksa vallahı bak baska seyler alacagız, sonra pısman olacagız

    hadı senı beklıyoruz artık.
    butun ısler yarım kaldı.

    bulent..
  • 11-05-2010, 02:44:08
    Üyeliği durduruldu
    bulent33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muratcım,

    selamlar
    yahu artık cıkar sunu da alalım
    yoksa vallahı bak baska seyler alacagız, sonra pısman olacagız

    hadı senı beklıyoruz artık.
    butun ısler yarım kaldı.

    bulent..
    Merhaba bülent bey,

    Sizinle neredeyse 2 yıldır çalışıyoruz bizim pratikliğimizi, hızımızı ve yaptığımız işlerin kalitesini en iyi siz bilirsiniz bu forumda.

    Bu iş bu kadar sürede çıkmadıysa sebebini en iyi siz anlarsınız, ve piyasada bu sistemin %1'i benzeri bir sistem bulabilirseniz alın ama alıpta pişman olacağınız bir sistem bile bulamazsınız (:

    Biz bir ilki başarmak istiyoruz buda kolay ve çabuk olacak birşey değil.

    Saygılarımla
    Murat KARAÇAM
  • 11-05-2010, 02:53:26
    script harika olacağa benziyor
  • 11-05-2010, 11:34:21
    umudu kesmiştim
    demolar gelmeye başladı
    satış tarihide tahmini verilse süper olacak
  • 11-05-2010, 14:25:39
    Tam artık yeter onlarda ilgilenmiyor beklemenin mantığı yok diyordum ki bomba patlamıs yine iyi işler cıkarmıssınız sistem bomba etkisi yapacağı kesin ama cooookkk fazla zaman gecti ve gececeğe de benziyor umarım askere gitmeden cıkarda rayına oturtarak giderim...

    Saygılarımla...
  • 11-05-2010, 16:42:16
    Ben 4 gözle beklıyorum hemen alacam