Tam artık yeter onlarda ilgilenmiyor beklemenin mantığı yok diyordum ki bomba patlamıs yine iyi işler cıkarmıssınız sistem bomba etkisi yapacağı kesin ama cooookkk fazla zaman gecti ve gececeğe de benziyor umarım askere gitmeden cıkarda rayına oturtarak giderim...

Saygılarımla...