ScripTurka Video & Dizi Scripti v4 | Çok Daha Hızlı, Çok Daha Şık
74
●12.747
- 06-12-2009, 12:41:02Böyle bir saçmalık yok botları iki aydır ücretsiz güncelliyorum demişsin zaten kaç haftadır yoksun bu sürede 2 ayın içindemi?Ayrıca ben alalı daha bir ay olmamış senin iki ay destek vereceğini düşünerek almışım böyle birşeyi kabul etmiyorum anlayışta göstermiyorum bu yaptığınız ayıptır öncelikle sorunlarımızı çözün sonra anlayış bekleyin!
- 06-12-2009, 12:45:14Üyeliği durdurulduİsyan etmene gerek yok; 2 yorum üstünde gerekli açıklamayı yapmış... Bozulan botların tamirini, desteğini vermiş... bkz. https://www.r10.net/1059955672-post35.html_BaCKDOoR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 13:52:04youtube botu için:
https://www.r10.net/script-satisi/513...smayanlar.html
Dizi Botu için:
https://www.r10.net/script-satisi/509...smayanlar.html
hepsi bu kadar - 06-12-2009, 21:04:42İsyan ediyorum arkadaşım az para vermiyoruz, ki para kolay kazanılmıyor hele bu zor dönemlerde sağdan soldan kısıyoruz nette bişeyler yapalım diye pat 10 script satan satmadan önce binbir vaadler özellik sıralayanlar yok olup gitmişler isim vermeye gerek yok bu kişiler belli zaten(fatalla görüştüm msnde sınavlar var dedi başarılar diledim sabrettim kimsede adamın sınavları var yüklenmeyin demesin gerekli sabrı hoşgörüyü gösterdik zaten ama bir gün iki gün değil haftalar oldu).Destek konusuda destek vermiş vermiş ama ne zaman vermiş hit kaybettikten sonra insanlar siteye uramaz olduktan sonra hergün sitede biz küfür yiyoruz hergün gelip izleyemeyenler bi ton küfür ediyor yönetim paneline girmeye çekinir oldumDtractus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neyse patcler çıkmış sanırım uzatmaya gerek yok gene hüsran oldu.
- 06-12-2009, 21:07:58v3 teması kullanıyorum dizi botunu birisi bana anlataiblirmi nasıl yenilicem?
- 06-12-2009, 21:48:01kurulum kısmında anlatmıyor mu beni oku.txt deorcunkilic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-12-2009, 21:54:22dostum dizi botu konusunda indirdigim dosyada bitane sayfa var ve js var. ben v3 teması kullanıyorum v4 degil.
bilen birisi yardımcı olusa sevinirim şu sıralar fatalla iletişime geçmek bi hayli zor. - 06-12-2009, 22:33:48Dizi botunu ben güncellemedim, bir üye paylaşmış fixlettiği botu. benim sorumluluğum altında değil. Youtube botunu birkaç yere upload ettim :
http://rapidshare.com/files/317231256/Desktop.rar.html
http://www.MegaShare.com/1661600
http://www.2shared.com/file/9758388/...0/Desktop.html
http://rapidshare.com/files/317232244/Desktop.rar.html
buralardan indirebilirsiniz
================================================== =======
diğer yorumlara gelecek olursak eğer diyeceğim tek laf şudur isyan edenlere : "Nankörlük Yapmayın"!
ben 2 hafta öncesine kadar bu scripti satın alan herkese birebir destek verdim, biri çıksın buna itiraz etsin de göreyim. Herkesin sorunlarıyla birebir ilgilendim, scriptin sorunlarıyla değil dikkatinizi çekerim, kendi şahsi sorunlarıyla, ekstra değişiklik yaptırmak isteyen oldu, şunu yap diyen oldu bunu yap diyen oldu, yapma zorunluluğum olmadığı halde bunların hepsini yaptım ben. Eğer beni biraz tanıyan birisi iseniz sorunun para olmadığını az çok bilirsiniz. Eğer sorunum para olsaydı bazıları gibi satışı yapar ve kaçardım ama öyle yapmadım.
Sizlere diyorum ki artık bu scripte destek veremeyeceğim, neden veremeyeceğim peki ? yukarılarda nedenlerini yazdım.
Haa biri derki bana scriptin şurası sorunlu, bakıp düzeltmeye çalışırım, ki böyle bir sorun olmadığını biliyoruz, piyasada ki en kral scripti kullandığınızın farkında değilsiniz.
Bana bot yüzünden gelmeyin arkadaşım, youtube haftada bir değiştiriyor sistemini ! Banane ! ben 1.5 2 ay botta sorun olursa değiştirmeye çalışırım sözünü vermiştim, ki öyle de yaptım, kaç kere botları ücretsiz olarak güncelledim.
Bunu geçtim v3 ten v4 e geçişleri ücretsiz dağıttım. Normalde bu tip işlemlerin hepsine para alır piyasadaki insanlar, ben ne yaptım ? herşeyi ücretsiz yaptım, ve şimdi bana gelip kan kusmayın.
Toplayacak olursam cümlelerimi, script ile alakalı bir sorun var ise PM atarak bildiriniz ben de size yardımcı olayım, BOT için bana artık gelmeyin, BOT'ları artık güncellemiyorum !
Ben size çok güzel bir script sattım zaten, işiyle azıcık ilgilenen adam bot'a ihtiyaç duymadan sitesini istediği yere getirir, ki getiren de vardır. BOT BOT BOT BOT herkesin derdi bu olmuş. Yeterince desteğimi verdim bu noktadan sonra bana BOT için gelmeyiniz. Sorunu olan varsa PM atsın. Bu script satışı sonlanmıştır. Kimseye destek vermeyeceğim bir scripti satmak istemem artık.
orcun senin mesajını aldım, banka hala kartımı göndermedi, yarın ya da ertesigün banka şubesine gidip halledeceğim dostum sorunu.
neyse patcler çıkmış sanırım uzatmaya gerek yok gene hüsran oldu.