_BaCKDOoR_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle bir saçmalık yok botları iki aydır ücretsiz güncelliyorum demişsin zaten kaç haftadır yoksun bu sürede 2 ayın içindemi?Ayrıca ben alalı daha bir ay olmamış senin iki ay destek vereceğini düşünerek almışım böyle birşeyi kabul etmiyorum anlayışta göstermiyorum bu yaptığınız ayıptır öncelikle sorunlarımızı çözün sonra anlayış bekleyin!
İsyan etmene gerek yok; 2 yorum üstünde gerekli açıklamayı yapmış... Bozulan botların tamirini, desteğini vermiş... bkz. https://www.r10.net/1059955672-post35.html