fatal ortalıkta yok bence herkez başının çaresine baksın bende aldım scripti
bot olarak ddizi.com çalışıyor ve gösteriyor (www.paylasiyorum.net). bazı düzenelemeler yaptım, çalışmıyor diyen arkadaşlar pm atsın bana.
ScripTurka Video & Dizi Scripti v4 | Çok Daha Hızlı, Çok Daha Şık
74
●12.747
- 01-12-2009, 06:01:01arkadaşlar youtube botunu son kez fixledim, alanlar erol arkadaşımıza pm atsın kendisi gönderecek dosyayı ,
PM Atmak için tıklayın
reklam alanlarında sıkıntı yaşayan arkadaşlar ise şu adımları izlesinler:
sol.php, sag.php , header.php, footer.php, kategori.php, kategoriyerli.php dosyalarında şu tarz bir kod bulunmaktadır :
$reklamvarmisag=$reklamsag["reklam"];
(değişken adı her dosyada farklıdır, aşagıdaki kodu direk kopyalayıp yapıştırmayın)
bunu şöyle değiştireceksiniz:
$reklamvarmisag=stripslashes($reklamsag["reklam"]);
yani sağ kısmı stripslashes() içine alacaksınız, sorun kalmaz.
istatistik kısmında hata olmaması lazım test etmiştim kaç kere. ha illa hata var diyorsanız admin panelde Google Analytics girişi mevcut zaten, google analytics ten bakmanızı öneririm istatistiklerinize.
==========================
dizi botunu serkan arkadaşımız güncelletmiş buradan indirebilirsiniz :
https://www.r10.net/script-satisi/509...smayanlar.html
yoğun derslerim , sınavlarım , projelerim yüzünden bu scripte bir müddet destek veremeyeceğim, Dizi botlarına 2 ay garanti vermiştim 2 ayı çooktan geçti ve kaç kere ücretsiz olarak fixledim,artık dizi botlarına destek veremeyeceğim, Php bilen birilerine bot dosyalarını gönderirseniz ufacık editlemelerle bot'u fixleyebilir...
bu yoğun dönemimde beni mağdur olarak göreceginize inanarak herkese iyi geceler diliyorum. - 02-12-2009, 22:15:56Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.@fATAL Dediğiniz Kişilere Özel Mesaj atıldı. 2 Gün ömce ama Dönüş olmadı.. Alıcılarınıza Verdiğiniz sözleir yerine getiriseniz sevinirim. 2 Hafta sonra Vizelerden sonra isteklerimizi yerine getirecektiniz ama size Ulaşamıyoruz Malesef. Sonra Burda Bu scripte Destek vermiyorum diyorsunuz.. Açıkçası Üzüldüm ve Moralimizi Bozdu Bu durum..
Verdiğiniz sözleri düşünüp Bir değerlendirme Yaparak Dönüş yaparsanız sevinirim.. - 05-12-2009, 01:15:37fatal seninle konusmam gereken bazı şeyler var geldiginde beni bulursan sevinirim.
- 06-12-2009, 03:06:26arkadaşlar bot Tamamen fixlenmiştir; gerekli dosyaları Gardian arkadaşımızdan alabilirsiniz, söyledim kendisine gönderecek isteyenlere. bu akşam test ettik çalışıyor artık.
ekstra isteklere destek veremiyorum, Gardian arkadaşımızdan alacagınız dosyalar çalışacaktır (admin/bot_youtube.php, getir.php)
ekstra demek istedikleriniz varsa lütfen PM atınız. - 06-12-2009, 12:27:54fatal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
msn'De ileti bıraktım fatal cevap bekliyorum