Böyle bir saçmalık yok botları iki aydır ücretsiz güncelliyorum demişsin zaten kaç haftadır yoksun bu sürede 2 ayın içindemi?Ayrıca ben alalı daha bir ay olmamış senin iki ay destek vereceğini düşünerek almışım böyle birşeyi kabul etmiyorum anlayışta göstermiyorum bu yaptığınız ayıptır öncelikle sorunlarımızı çözün sonra anlayış bekleyin!