• 18-09-2009, 16:44:42
    #55
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    MSaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script hoşuma gitmedi tasarım iyi olmamış teşke biraz daha geliştirseniz
    bu arada phpexpert'in 1 hafta içinde satışa suncağı online müzik dinleme scriptini önerebilirim size güzel birşey olacak fiyatda uygun olcak youtube'den istediğiniz müzikleri çekebilceksiniz ve cookenmusic'den istediğiniz müzikleri çekebilcekseniz. üyelik sistemi vs hepsi olcak yorumlama vs.'de olcak
    senı ne ılgılendır konuma boyle bırsey yazıyorsun yuzsuz ! ısın gucun post kasmak gereksız adam !
  • 18-09-2009, 18:01:28
    #56
    Üyeliği durduruldu
    ffde kayıyor tasarım?
  • 18-09-2009, 18:05:00
    #57
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ffde kayıyor tasarım?
    reklamlardan dolayı kayıyor olabilir.
  • 18-09-2009, 18:23:00
    #58
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    toprock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende cevap gelene kadar kimse bu şahısla alışveriş yapmasın , kendisi büyük ihtimalle ***********

    script'ide ***** scripte çok benziyor..
  • 18-09-2009, 18:29:16
    #59
    ff de tasarımın şavtı kayıyor
  • 18-09-2009, 18:45:51
    #60
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    toprock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bende cevap gelene kadar kimse bu şahısla alışveriş yapmasın , kendisi büyük ihtimalle ***********

    sen kım oluyorsun cocuk ? yasın 12 bana ne hakla *********** dıyebılıyorsun web siten birileri tarafından benim adresime yönlendirilmiş bana kufur edebılecek kadar yuzsuz haysıyetsız serefsız bırımısın sen ? kımı dolandırmısım da sen bana *********** dıyorsun boyle ınsanlar oldukca boyle konu boyle baltalanır lanet olsun boyle ıse boyle cocuk beyınlılere
  • 18-09-2009, 18:46:24
    #61
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    MSaygin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    script'ide ***** scripte çok benziyor..
    o seni ilgilendirmez lütfen yazma benim topicime rica ediyorum!
  • 18-09-2009, 18:47:27
    #62
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    WebCOLOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ff de tasarımın şavtı kayıyor
    farkındayım arkadaşım ilgilenecem onunla tşk ler bilgilendirmen için
  • 18-09-2009, 19:16:55
    #63
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    toprock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dostum 1 . si ben 12 yaşında değilim , olsamda farketmez bunun üzerinden rant elde etmeye çalışman tuhaf.
    2. si biri hayrına benim 10k olan sitemi sabahtan akşama kadar senin sitene yönlendirmiş , bunun senin tarafından mı yapıldığını yoksa komplo mu olduğunu tabikide senden bilgi alarak öğrenebilirim.Senden bilgi almaya çalışıyorum iletişim bilgilerini istiyorum tuhaf tuhaf tavırlar içerisine giriyorsun.Siteyi hacklenmiş ve senin sitene yönlendirilmiş bir insan olarak zaten agresifim iyice sinirlendirdin beni bunu rağmen sana "l a n" dan başka küfür etmedim sen burada bile haysiyetsiz ******** demişsin bana
    3. ben mesajımda bu kişi *********** olabilir , benden bilgi alana kadar scripti satın almayın demişim.Bunda hukuki veya seni zor duruma bir cümle kurmamaya özen gösterdim , ama sen direkt saydırmışsın sen normal bir vatandaş gibi bana bilgi verseydin bende yazımı editlerdim olur biterdi.
    Ama siz 33 yaşında olduğunuzu söyleyen bir insan olarak zanlı durumundayken mahkemeye gitmek üzere olan bir durum varken ortada kendinizden bilgi almak isteyen kişiye bilgi vermek zorundasınızki olay açıklığa kavuşsun.Siz ise bana diyorsunuzki muattabım değilsin , nasıl muattabınız değilim ? siz yapmamış olabilirsiniz ama bu durumda açıklama yapmak zorundasınız..
    Not : Bana karşı haysiyetsiz ******** , çocuk vb ithamlarda bulunduğunuz mesajınızı editleyin! ve konuyu kapatıp bana daha fazla laf yetiştirmeyin lütfen , zaten moralim ve sinirim bozuk olayın büyümesini istemiyorum..
    Evet doğruları inkar etme yaşın 12 yaşına görede saygısızsın p.m temizledim ******** dediğin kelimede silindi onuda geçiyorum msn den ekledim konu ne diyorum ağza alınmıcak kelimeler ediyorsun. Güzelim açıklamayı yapıyorum sana kabullenmiyorsun senide anlıyorum günde kaç kişi bu konu üzerine bana geliyor ama çözüm yok buna yapacak bir çözüm yolu varsa söyle onu bizde yapalım birileri sitene msj yazmıs benim sitenin bu msj ı yazan benmiyim bana geliyorsun ? yani birşey yazarken ilk önce mantıken düşün öyle ağızdan çıkart kardeşim önünü gör uzun yolun var