• 18-09-2009, 11:36:12
    #37
    dün aklımda dinleyiver.com'a benzer bi script yazdırmak vardı buda aynısı (: pm ile birkaç sorum olucak , panel demo atarmısınız lütfen
  • 18-09-2009, 11:41:57
    #38
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    holycin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dün aklımda dinleyiver.com'a benzer bi script yazdırmak vardı buda aynısı (: pm ile birkaç sorum olucak , panel demo atarmısınız lütfen
    gerekli p.m yollandı

    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    peki bu scriptte facebook dinletme özelliği varmı
    örneğin fizy.comdaki linki facebook'a yapıştırınca, facebook player otomatik tanıyor
    bunda da var mı böyle özellik ?
    herhangi bir sanatcıya tıklayın dinleyin sarkısını orada paylas olacak ordan paylasabılıyorsunuz
  • 18-09-2009, 11:55:26
    #39
    paylaşmaktan bahsetmiyorum arkadaşım,butona da ihtiyac yok facebook duvarına linki yapıştırdığında zaten otomatik tanıyor fakat senin sitede link veriyor sadece. dinleyiver.com ya da fizy.com'da dene onların linklerindeki şarkıları facebook mp3 player'de otomatik olarak oynatıyor.Senin scriptinde de bu oLsa güzel olur.Yapabilir misin?
  • 18-09-2009, 12:01:06
    #40
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    paylaşmaktan bahsetmiyorum arkadaşım,butona da ihtiyac yok facebook duvarına linki yapıştırdığında zaten otomatik tanıyor fakat senin sitede link veriyor sadece. dinleyiver.com ya da fizy.com'da dene onların linklerindeki şarkıları facebook mp3 player'de otomatik olarak oynatıyor.Senin scriptinde de bu oLsa güzel olur.Yapabilir misin?
    hocam ilgilenmeye çalışırım ama bitirmem gereken projeler var. bakacaz artık
  • 18-09-2009, 13:02:55
    #41
    eğer o özelliği yaparsan ben scripti alırım
  • 18-09-2009, 13:23:07
    #42
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Script Fiyatı 80 TL ye Düşmüştür Ve Son Fiyattır
  • 18-09-2009, 13:32:59
    #43
    admin panel için pm atarmısınız.
  • 18-09-2009, 13:33:55
    #44
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    dreamsinger adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panel için pm atarmısınız.
    p.m yollanmıştır.
  • 18-09-2009, 14:00:43
    #45
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    scripte pahalı diyorlar şevkim kırıldı 1 adet botu 50 - 60 TL kodluyorlar scripti alın diye 80 TL ye çektim tık yok