• 18-09-2009, 02:08:17
    #28
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuna cevap verin o zaman readfile ile mi alıyor mp3leri?
    başka bir açıklaması yok çünkü, ben sizin demo siteniz hariç başka herhangi bir yere bağlanmadan mp3leri indirebiliyorum.
    amaç indirmek olduğu zaman sınır tanınıyormu ? lütfen topicimi kirletmeyin.
  • 18-09-2009, 02:23:53
    #29
    bence sizde müşterilerinize yanlış bilgi vermeyin,

    readfile fonksiyonu sizin hem dl hem up olarak band genişliğinizi yer. yani x2 gider bant genişliğiniz haberiniz olsun. alacak kişiler de buna dikkat etsin.
  • 18-09-2009, 02:40:23
    #30
    panel ve bot pm rica ediyorum dostum.
  • 18-09-2009, 03:24:14
    #31
    Scripti çok beğendim gerçekten harika fiyatta aslında biraz daha oynama yaparsanız alıcısı çok olur diye düşünüyorum.
  • 18-09-2009, 10:17:55
    #32
    pm alabilirmiyim
  • 18-09-2009, 11:18:07
    #33
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence sizde müşterilerinize yanlış bilgi vermeyin,
    readfile fonksiyonu sizin hem dl hem up olarak band genişliğinizi yer. yani x2 gider bant genişliğiniz haberiniz olsun. alacak kişiler de buna dikkat etsin.
    Alakası yok arkadaşım band olsa emin ol 5 gb bw var hostta kapanırdı

    KraLMp3Ler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    panel ve bot pm rica ediyorum dostum.
    p.m yollandı
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Scripti çok beğendim gerçekten harika fiyatta aslında biraz daha oynama yaparsanız alıcısı çok olur diye düşünüyorum.
    p.m yollandı
    norabilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm alabilirmiyim
    p.m yollandı
  • 18-09-2009, 11:21:17
    #34
    pm lütfen
  • 18-09-2009, 11:28:03
    #35
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    SpyCracker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm lütfen
    p.m yollandı
  • 18-09-2009, 11:35:24
    #36
    peki bu scriptte facebook dinletme özelliği varmı
    örneğin fizy.comdaki linki facebook'a yapıştırınca, facebook player otomatik tanıyor
    bunda da var mı böyle özellik ?