• 18-09-2009, 00:36:56
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Domain Ve Script Komple 1 Kişiye Satılmıştır.
  • 18-09-2009, 00:38:59
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    demo alabılırmıyım teşekkurler. .
  • 18-09-2009, 00:41:19
    #3
    Demo alabilir miyim?
  • 18-09-2009, 00:41:53
    #4
    demo yu konuya ekleseniz daha mantıklı ?
  • 18-09-2009, 00:43:17
    #5
    demo ***** içerik içermiyorsa konu eklenmeli
  • 18-09-2009, 00:44:59
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sitenin güvenliği için eklemedim bazı kişiler admin paneline girip lüzümsuz veri kaybına uğratacak şeyler yapıyorlar
  • 18-09-2009, 00:46:09
    #7
    DEMO lütfen..
  • 18-09-2009, 00:47:06
    #8
    ByPC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sitenin güvenliği için eklemedim bazı kişiler admin paneline girip lüzümsuz veri kaybına uğratacak şeyler yapıyorlar
    admini verme admin isteyen adama yollarsın şifresini.
    Ya da konuya birkaç tane önizleme koy konu boş boş pm alayım mesajları ile dolmasın.
  • 18-09-2009, 00:49:16
    #9
    pm alabilirmiyim.