Pullus Gold Edition - Professional ***** Video Script - v.3.5.0
303
●18.469
- 05-07-2009, 00:03:07Merhaba,GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Pullus 1-2 mesaj ötede açıklamış durumu. AVG sistemi ile gelen standart tema diye.Bu temanın v7 scriptlerinde bir gün önce veya sonra kullanılması temayı v7'ye kilitlemeni gerektirmez.AVG sistemini kullanan herkesin bu temayıda kullanmaya hakkı vardır.Kusura bakma demek ile dediklerinin sorumluluğundan da kurtulamazsın.Açıkça konuyu baltalıyorsun.Bir heyecanla (kurduğun cümlelerden belli) gelmişsin mesaj yazmışsın.Daha sakin lütfen , daha sakin ! - 05-07-2009, 00:03:11Üyeliği durduruldubeni başkasıyla karıştırdın sanırımAlıntı
benim hiç v7 olmadı.
konuyu baştan okuyunuz.Alıntı
ben temayı alıntı yapmıyor yada satmıyorum zaten siz bu sistem için avs sistemini kullanmak zorundasınız benim 75 tl aldığım v3.5 modüller.avs sistemininde o teması standarttır.
Konuyu tekrar okuyunuz...
tüm pmleri yolladım - 05-07-2009, 00:04:41Üyeliği durdurulduArkadasim niye anlamak istemiyorsun ??? sitedeki tema AVSa ayit eger v7le bir benzerligi varsa oda demeki webloader AVS'den calmis tasarimi.GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-07-2009, 00:05:19webloader scriptiyle aynı demek istemiştim ama şimdi açıkca yazayım anlamamışsınPullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

neyse hayırlı satışlar..
benim hiç v7 olmadı.