Alıntı
yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
beni başkasıyla karıştırdın sanırım

benim hiç v7 olmadı.
Alıntı
75 tl ye satıyorsunuz ve temayı alıntımı yapıyorsunuz.Pes doğrusu.Her domain için 75 TL lisans verilecek bir sitenin tasarımının başka sitelerle aynı olması garibime gitti.Ben wordpress in bir temasını alayım ufacık değişiklik yapıp kendi temam diye satayım güzel olurmu sizce?
konuyu baştan okuyunuz.
ben temayı alıntı yapmıyor yada satmıyorum zaten siz bu sistem için avs sistemini kullanmak zorundasınız benim 75 tl aldığım v3.5 modüller.avs sistemininde o teması standarttır.
Konuyu tekrar okuyunuz...
tüm pmleri yolladım