GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
Merhaba,


Pullus 1-2 mesaj ötede açıklamış durumu. AVG sistemi ile gelen standart tema diye.Bu temanın v7 scriptlerinde bir gün önce veya sonra kullanılması temayı v7'ye kilitlemeni gerektirmez.AVG sistemini kullanan herkesin bu temayıda kullanmaya hakkı vardır.Kusura bakma demek ile dediklerinin sorumluluğundan da kurtulamazsın.Açıkça konuyu baltalıyorsun.Bir heyecanla (kurduğun cümlelerden belli) gelmişsin mesaj yazmışsın.Daha sakin lütfen , daha sakin !