• 04-07-2009, 23:57:16
    #64
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sistem dediğin budur işte kardeş lütfen acil bir demo alayım.
  • 04-07-2009, 23:57:28
    #65
    acıll pm lutfen
  • 05-07-2009, 00:03:07
    #66
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
    Merhaba,


    Pullus 1-2 mesaj ötede açıklamış durumu. AVG sistemi ile gelen standart tema diye.Bu temanın v7 scriptlerinde bir gün önce veya sonra kullanılması temayı v7'ye kilitlemeni gerektirmez.AVG sistemini kullanan herkesin bu temayıda kullanmaya hakkı vardır.Kusura bakma demek ile dediklerinin sorumluluğundan da kurtulamazsın.Açıkça konuyu baltalıyorsun.Bir heyecanla (kurduğun cümlelerden belli) gelmişsin mesaj yazmışsın.Daha sakin lütfen , daha sakin !
  • 05-07-2009, 00:03:11
    #67
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
    beni başkasıyla karıştırdın sanırım benim hiç v7 olmadı.

    Alıntı
    75 tl ye satıyorsunuz ve temayı alıntımı yapıyorsunuz.Pes doğrusu.Her domain için 75 TL lisans verilecek bir sitenin tasarımının başka sitelerle aynı olması garibime gitti.Ben wordpress in bir temasını alayım ufacık değişiklik yapıp kendi temam diye satayım güzel olurmu sizce?
    konuyu baştan okuyunuz.
    ben temayı alıntı yapmıyor yada satmıyorum zaten siz bu sistem için avs sistemini kullanmak zorundasınız benim 75 tl aldığım v3.5 modüller.avs sistemininde o teması standarttır.

    Konuyu tekrar okuyunuz...

    tüm pmleri yolladım
  • 05-07-2009, 00:04:41
    #68
    Üyeliği durduruldu
    GuNGoR35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazmışsın hocam 3 ayda bali 1 yerini degiştirseydin k.bkma baltalamak gibi oluyor ama başta belirtin bali v7 ile 1 farkı varmı? birisinde solda panel birisinde sagda :S
    Arkadasim niye anlamak istemiyorsun ??? sitedeki tema AVSa ayit eger v7le bir benzerligi varsa oda demeki webloader AVS'den calmis tasarimi.
  • 05-07-2009, 00:04:48
    #69
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    hocam cevap alamadım soruma bırde msn adresiniizi alayım ciddi alıcıyım
  • 05-07-2009, 00:05:19
    #70
    Pullus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    beni başkasıyla karıştırdın sanırım benim hiç v7 olmadı.
    webloader scriptiyle aynı demek istemiştim ama şimdi açıkca yazayım anlamamışsın

    neyse hayırlı satışlar..
  • 05-07-2009, 00:05:53
    #71
    pullus hocam demo alabilirmiyim sana zahmet
  • 05-07-2009, 00:07:11
    #72
    Üyeliği durduruldu
    Alıntı
    webloader scriptiyle aynı demek istemiştim ama şimdi açıkca yazayım anlamamışsın

    neyse hayırlı satışlar..
    temanın orjinali bu eğer benzerlik varsa bunu o tema sahibine sorun bence burası yeri değil.

    Teşekkürler satış için.

    Satış aktiftir.