• 24-10-2018, 20:35:34
    #10
    Bu ürünü açık kaynak kod ile satın alsanız dahi kullanacağınız maksimum sayı 1 sitedir. Kaldıki;Extended License $1050
    Olan bir temayı 15 tlden satmak nasıl bir ticari zekadır ? 1050$ verdin mi sen bu temaya ? Para kazanmak bu kadar kolay değil.

    @Mahsunkaplanr10; Bu yazılarım senide ilgilendirmekte.
  • 24-10-2018, 20:44:46
    #11
    Bedavaya al 3 5 kod ekle ücretli sat ne güzel vallahi
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-10-2018, 20:55:44
    #12
    Valla yazık..
    Şu konu altında ticaret yapalım dedik fazlasıyla pişman olduk.
    Konu kilit lütfen !
  • 24-10-2018, 21:10:21
    #13
    Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla yazık..
    Şu konu altında ticaret yapalım dedik fazlasıyla pişman olduk.
    Konu kilit lütfen !

    Bak işte en sevdiğim pişkin kelle türü. Ticaret yapıcakmış pişman olmuşmuşmuş.
    Güzel kardeşim okuma anlaman mı yok ? Sattığın tema lisanslı bir tema! Al lisanlarını her satış başına bir lisans satın al gene sat panelinle birlikte. Her sattığın panel için bir tema alırsın müşteriye de o şekilde lisans kodlarını bilgilerini verirsin ticaretini yaparsın. Bu kadar basit. Öyle atarlı giderli konuşupta kendini haklı göstermeye çalışma.
  • 24-10-2018, 21:23:20
    #14
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak işte en sevdiğim pişkin kelle türü. Ticaret yapıcakmış pişman olmuşmuşmuş.
    Güzel kardeşim okuma anlaman mı yok ? Sattığın tema lisanslı bir tema! Al lisanlarını her satış başına bir lisans satın al gene sat panelinle birlikte. Her sattığın panel için bir tema alırsın müşteriye de o şekilde lisans kodlarını bilgilerini verirsin ticaretini yaparsın. Bu kadar basit. Öyle atarlı giderli konuşupta kendini haklı göstermeye çalışma.

    Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
    Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
    Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.
  • 24-10-2018, 21:26:49
    #15
    Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
    Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
    Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.


    Eğer w@rez şekilde satılan bir tema görürsen sende benim gibi ifşa et yetkililere bildir. R10 da satılacak olan w@rez temalar dikkatli üyeler sayesinde kısa zamanda report edilir merak etme.

    Sen bu kafayla yaşarsan daha çok ceza yersin. Konu baltalamak değil w@rex ifşalamak bu
  • 24-10-2018, 21:29:30
    #16
    Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Eğer w@rez şekilde satılan bir tema görürsen sende benim gibi ifşa et yetkililere bildir. R10 da satılacak olan w@rez temalar dikkatli üyeler sayesinde kısa zamanda report edilir merak etme.

    Sen bu kafayla yaşarsan daha çok ceza yersin. Konu baltalamak değil w@rex ifşalamak bu
    Maalesef kendileri bir şeyler öğrenip de ortaya güzel şeyler çıkaramayan ve ortaya güzel projeler çıkaran insanlara tahammülü olmayan kişiler yüzünden konu kilit.
  • 24-10-2018, 21:32:55
    #17
    Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maalesef kendileri bir şeyler öğrenip de ortaya güzel şeyler çıkaramayan ve ortaya güzel projeler çıkaran insanlara tahammülü olmayan kişiler yüzünden konu kilit.
    Ben gereken ss leri aldım merak etme sen Yazdığın cümleye istinaden az biraz araştırırsan senin hayal bile edemeyeceğin türde bir wordpress temasını ücretsiz dağıttım. Sana ceza yağdırtmak müstehak oldu bekle bakalım
  • 24-10-2018, 22:47:40
    #18
    Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
    Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
    Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.

    Başkası çalıyor, o zaman ben de çalıyorum diyorsunuz yani?
    Bir akıllı sizdiniz zaten, 22 yaşındasınız, gençsiniz, hızlı para kazanmak istiyorsunuz anlıyorum, ama insanların hakkına girmeyin bunu yaparken.
    Yıllar önce freecsstemplate sitesinden bir tema indirmiştim, sitenin adından anlaşıldığı gibi bedavaydı temalar, sadece footer alanında site linki yer alıyordu.

    Bu linki kaldırmak isteyenlerden 7 euro göndermesini talep ediyordu site, kaldırsanız kaldırırsınız hiç uğraşmadan ama adamların emeğine haksızlık etmiş olursunuz.
    Ben de haklarını ödemek istedim siteden linki kaldırıp paypal ile 7 euro gönderdim. Bunu yaptığımda sene 2010'du. Ve yaşım sizin yaşlarınızdaydı.