Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.

Başkası çalıyor, o zaman ben de çalıyorum diyorsunuz yani?
Bir akıllı sizdiniz zaten, 22 yaşındasınız, gençsiniz, hızlı para kazanmak istiyorsunuz anlıyorum, ama insanların hakkına girmeyin bunu yaparken.
Yıllar önce freecsstemplate sitesinden bir tema indirmiştim, sitenin adından anlaşıldığı gibi bedavaydı temalar, sadece footer alanında site linki yer alıyordu.

Bu linki kaldırmak isteyenlerden 7 euro göndermesini talep ediyordu site, kaldırsanız kaldırırsınız hiç uğraşmadan ama adamların emeğine haksızlık etmiş olursunuz.
Ben de haklarını ödemek istedim siteden linki kaldırıp paypal ile 7 euro gönderdim. Bunu yaptığımda sene 2010'du. Ve yaşım sizin yaşlarınızdaydı.