Birdilimask adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bak işte en sevdiğim pişkin kelle türü. Ticaret yapıcakmış pişman olmuşmuşmuş.
Güzel kardeşim okuma anlaman mı yok ? Sattığın tema lisanslı bir tema! Al lisanlarını her satış başına bir lisans satın al gene sat panelinle birlikte. Her sattığın panel için bir tema alırsın müşteriye de o şekilde lisans kodlarını bilgilerini verirsin ticaretini yaparsın. Bu kadar basit. Öyle atarlı giderli konuşupta kendini haklı göstermeye çalışma.

Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.