Mahsunkaplanr10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz sanıyor musunuz ki piyasada her satılan temanın lisansını alındığını ?
Sizin gibi kelime oyunu da yapmıcam.
Sizin yaptığınız kısaca konuyu baltalamak.


Eğer w@rez şekilde satılan bir tema görürsen sende benim gibi ifşa et yetkililere bildir. R10 da satılacak olan w@rez temalar dikkatli üyeler sayesinde kısa zamanda report edilir merak etme.

Sen bu kafayla yaşarsan daha çok ceza yersin. Konu baltalamak değil w@rex ifşalamak bu