Dünya'nın En Gelişmiş Instagram Clone Scripti Satış - 1500TL
61
●18.609
- 23-04-2017, 22:40:38@Crazy;
Anlık olarak dedigin hiç bişey yoktur
Scripti aldıgım gunden önce bu sorunlar zaten varmış bana bilerek bu script satıldı...
Malında sorun varsa Satmıyacaksın ... 2.000 tl parayı biz çöpte bulmuyoruz 4
yasındaki cocugumun rıskı var onda
Ayrıyeten bir cok konuda bu scripti heryerde öneriyorsun daha önceden de instagram kategorisinde instagram panel satın alıcagım diye actıgım konuda da bana bu kişiyi sen önerdin şikayet konusunda senınde adını vericegim bilgin olsun.... - 23-04-2017, 22:46:32Sen kafayı mı yedin iyi misin seni tanımam etmem sormuşsundur bende kullandıgım yazılımı söylemişimdir, sanki bana para göndermiş beni şikayet edecekmiş aynı yazılıma bende 2 bin TL para verdim bende magdur durumdayım sen nereye sataşacagını şaşırmışsın kendine gelmelisin.Gtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2017, 22:51:28Detayları bilmiyorum ama haklı görünüyorsun geçmiş olsun.Gtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2017, 22:51:49@Crazy; Her yerde bu scripti öneriyorsun, Bir cok konuda etiket yaptıgını gördüm
ve bu konudada benim panel aranıyor ilanımda yıne sen önerdin.
https://www.r10.net/instagram/1707397...inacaktir.html
Ne cıkarın varda her yere öneriyorsun, Ayriyeten kafayı yiyen ben degilim kardeşim. senin için para kaybı önemsiz olabilir benim için önemli. her ilanın altına girmemeyide artık ögrenmişindir bu scripti önerdigin butun linkleri yönetime vericegim gereken inşallah yapılır Kolay gelsin... - 23-04-2017, 22:56:39Hiç bir çıkarım yok ne çıkarım olabilir, sizin gibi bende 2 bin TL para saydım aylardır kullandıgım beğendigim içinde önerdim şuan yaşadığımız sorun instagram apileri engellemesi sebebiyle olan bir durum, şikayetinizi açmışsınız zaten moderatorler gerekeni yaparlar kandil akşamı kimsenin kalbini kırmak istemem para herkez için önemli o olmadan hiç birşey yapamıyorsun umarım gereken yapılır emin olun bende kaç gündür hiç bir cevap alamadan bekliyor ve sıkıntı yaşıyorum. sıkıntınızı anlıyorum para verdiniz ama karşılıgı yok inanin bende kaç gündür müşterilerime laf anlatmaya calisiyorum yeri geliyor cebimde olan parayı verip iade yapıyorum ama bu kimsenin umrumda değil umarım gereken yapılır.Gtech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-04-2017, 22:56:45benim ve bu panel satın almak istiyen bir cok kişiye bu scirpti heryerde önerdigin için seninde sucun var kardeşim.. Not : NİSAN 1 den itibaren önerdigin kişilere...
Gerekeni yönetim yapar birazdan şikayet konusu acıcagım bu saatten sonra yorum yapmıyacagım Kolay gelsin... - 24-04-2017, 13:52:19Üyeliği durdurulduİnstagram'da sıkıntı yok kendi yazdığım yazılımla atıyorum 10-200kCrazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-04-2017, 14:00:27Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.bendede sorun yok takır takır atıyoArrow adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle