• 17-02-2017, 10:32:13
    #28
    merhabalar,
    ben bu paneli bayi olarak kullanıyorum. belki ilerleyen dönemlerde scripti satın da almak isterim.

    konu baltalamak değil ama scripte 1 özellik düzgün çalışmıyor, her satırı 1 kere yorum attırması gerekirken ortalama 50-100 arasında atıyor. yani 10k farklı yorum atıyorsunuz fakat 1k yada 2k farklı yorum atmış oluyor. kafasına göre 1 yorumu 50 kere farklı bir yorumu 75 kere atıyor gibi bir durum mevcut.
  • 18-02-2017, 01:09:31
    #29
    serhataksoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunmu yasıyorsunuz hocam anlamadım tam olarak sitem etmenizi
    Bu zamana kadar ne kadar yazılımcı tanıdıysam hepsi arkadaşın yukarda yazmış olduğu şekilde ona sitem ediyorum Bir sorunum yok yani konu sahibiylede alakası yok bu durumun sorunsuz kullanıyorum. Ben de akşam 5 gibi satın almıştım gece 3 de kurulum yapılmıştı.
  • 23-02-2017, 15:15:31
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Crazy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yazıkki yazılımcıların kanununda var sanırım bu olay, sadece satana kadar ödeme yaptıktan sonra herşey değişiyor.
    Mandalina adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün gün içinde scripti denemeden direk tüm ücreti yatırdım. Akşam 20:00'ye kadar da mutlaka sistemi denemem gerektiğini ilettim. Kendisi tamam dedi. Şu an 22:43 oldu saat, hala ortalıkta yok. Bu r10'daki bir çok kişinin huyu, tutamadığınız sözü niye verirsiniz anlamam. Ödemeyi yapıyoruz, ama denemeye gelince ortada kimse yok. @Digi
    Beni dinlemeden hemen kesin yargıya varmışsınız.

    Olayı anlatayım da beni sizin tanıdığınız çapulcu yazılımcılar ile karıştırmayın.

    @Mandalina; isimli kullanıcı scripti aldı fakat domaini sonradan alacağını söyledi. Domain kurana kadar panel verebileceğimi söyledim o arada boşa gitmesin diye. Panele de 2k user yükledim. Sonra kullanmaya başladı fakat panel içerisindeki userlerin aralarında yabancı user olduğu için bana iletti userler yabancı diye bende saat 20ye kadar user yüklenecektir dedim ve ofis arkadaşıma ilettim. O akşam da dışarıdaydım geri dönüş yapamadım ama istediği şekilde userler yüklenmişti ama bu arkadaşımız denemeden gelmiş bir de buraya yorum atmış. Sonra da gelip anlattım scripti aldı sorunsuz kullanıyor zaten şuan ama gelip bir düzeltme yazısı bile yazmamış. Ayıp şeyler bunlar. Bunlara dikkat edelim.


    V3 Yayında fiyat 2000TL almak isteyen skype'dan ulaşsın.
  • 23-02-2017, 16:02:58
    #31
    Digi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beni dinlemeden hemen kesin yargıya varmışsınız.

    Olayı anlatayım da beni sizin tanıdığınız çapulcu yazılımcılar ile karıştırmayın.

    @Mandalina; isimli kullanıcı scripti aldı fakat domaini sonradan alacağını söyledi. Domain kurana kadar panel verebileceğimi söyledim o arada boşa gitmesin diye. Panele de 2k user yükledim. Sonra kullanmaya başladı fakat panel içerisindeki userlerin aralarında yabancı user olduğu için bana iletti userler yabancı diye bende saat 20ye kadar user yüklenecektir dedim ve ofis arkadaşıma ilettim. O akşam da dışarıdaydım geri dönüş yapamadım ama istediği şekilde userler yüklenmişti ama bu arkadaşımız denemeden gelmiş bir de buraya yorum atmış. Sonra da gelip anlattım scripti aldı sorunsuz kullanıyor zaten şuan ama gelip bir düzeltme yazısı bile yazmamış. Ayıp şeyler bunlar. Bunlara dikkat edelim.


    V3 Yayında fiyat 2000TL almak isteyen skype'dan ulaşsın.

    Ben genel konuştum, seninle ilgisi olmadıgınıda yazdım, işlerinin yoğun olduğu sebebiyle gece gündüz çalıştıgı için müsait olmuyormuş ilgileniyor şuanda.
  • 08-03-2017, 17:37:06
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Script peşin 2000tl verenlere verilecektir. Taksit teklif etmeyin.
  • 08-03-2017, 17:44:47
    #33
    V3 ü tavsiye ederim, baya güzelmiş admin bayi vs panelde çok hoş olmuş, v2 deki kadar kullanıcı düşüşü yaşanmıyor.
  • 18-03-2017, 14:07:42
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Satış aktif.
  • 22-03-2017, 19:47:34
    #35
    1 Adet satın alınmıştır.
  • 27-03-2017, 15:34:24
    #36
    Üyeliği durduruldu
    Satışlar peşin 2000tl olarak devam etmektedir.