sorunmu yasıyorsunuz hocam anlamadım tam olarak sitem etmenizi
Bu zamana kadar ne kadar yazılımcı tanıdıysam hepsi arkadaşın yukarda yazmış olduğu şekilde ona sitem ediyorum

Bir sorunum yok yani konu sahibiylede alakası yok bu durumun sorunsuz kullanıyorum. Ben de akşam 5 gibi satın almıştım gece 3 de kurulum yapılmıştı.