Ne yazıkki yazılımcıların kanununda var sanırım bu olay, sadece satana kadar ödeme yaptıktan sonra herşey değişiyor.
Bugün gün içinde scripti denemeden direk tüm ücreti yatırdım. Akşam 20:00'ye kadar da mutlaka sistemi denemem gerektiğini ilettim. Kendisi tamam dedi. Şu an 22:43 oldu saat, hala ortalıkta yok. Bu r10'daki bir çok kişinin huyu, tutamadığınız sözü niye verirsiniz anlamam. Ödemeyi yapıyoruz, ama denemeye gelince ortada kimse yok.
@Digi
Beni dinlemeden hemen kesin yargıya varmışsınız.
Olayı anlatayım da beni sizin tanıdığınız çapulcu yazılımcılar ile karıştırmayın.
@Mandalina; isimli kullanıcı scripti aldı fakat domaini sonradan alacağını söyledi. Domain kurana kadar panel verebileceğimi söyledim o arada boşa gitmesin diye. Panele de 2k user yükledim. Sonra kullanmaya başladı fakat panel içerisindeki userlerin aralarında yabancı user olduğu için bana iletti userler yabancı diye bende saat 20ye kadar user yüklenecektir dedim ve ofis arkadaşıma ilettim. O akşam da dışarıdaydım geri dönüş yapamadım ama istediği şekilde userler yüklenmişti ama bu arkadaşımız denemeden gelmiş bir de buraya yorum atmış. Sonra da gelip anlattım scripti aldı sorunsuz kullanıyor zaten şuan ama gelip bir düzeltme yazısı bile yazmamış. Ayıp şeyler bunlar. Bunlara dikkat edelim.
V3 Yayında fiyat 2000TL almak isteyen skype'dan ulaşsın.