@Crazy; Her yerde bu scripti öneriyorsun, Bir cok konuda etiket yaptıgını gördüm
ve bu konudada benim panel aranıyor ilanımda yıne sen önerdin.
https://www.r10.net/instagram/1707397...inacaktir.html
Ne cıkarın varda her yere öneriyorsun, Ayriyeten kafayı yiyen ben degilim kardeşim. senin için para kaybı önemsiz olabilir benim için önemli. her ilanın altına girmemeyide artık ögrenmişindir bu scripti önerdigin butun linkleri yönetime vericegim gereken inşallah yapılır Kolay gelsin...
Hiç bir çıkarım yok ne çıkarım olabilir, sizin gibi bende 2 bin TL para saydım aylardır kullandıgım beğendigim içinde önerdim şuan yaşadığımız sorun instagram apileri engellemesi sebebiyle olan bir durum, şikayetinizi açmışsınız zaten moderatorler gerekeni yaparlar kandil akşamı kimsenin kalbini kırmak istemem para herkez için önemli o olmadan hiç birşey yapamıyorsun umarım gereken yapılır emin olun bende kaç gündür hiç bir cevap alamadan bekliyor ve sıkıntı yaşıyorum. sıkıntınızı anlıyorum para verdiniz ama karşılıgı yok inanin bende kaç gündür müşterilerime laf anlatmaya calisiyorum yeri geliyor cebimde olan parayı verip iade yapıyorum ama bu kimsenin umrumda değil umarım gereken yapılır.