@Crazy;
Anlık olarak dedigin hiç bişey yoktur
Scripti aldıgım gunden önce bu sorunlar zaten varmış bana bilerek bu script satıldı...
Malında sorun varsa Satmıyacaksın ... 2.000 tl parayı biz çöpte bulmuyoruz yasındaki cocugumun rıskı var onda
Ayrıyeten bir cok konuda bu scripti heryerde öneriyorsun daha önceden de instagram kategorisinde instagram panel satın alıcagım diye actıgım konuda da bana bu kişiyi sen önerdin şikayet konusunda senınde adını vericegim bilgin olsun....
Sen kafayı mı yedin iyi misin seni tanımam etmem sormuşsundur bende kullandıgım yazılımı söylemişimdir, sanki bana para göndermiş beni şikayet edecekmiş aynı yazılıma bende 2 bin TL para verdim bende magdur durumdayım sen nereye sataşacagını şaşırmışsın kendine gelmelisin.