• 01-05-2008, 11:27:44
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Konu kapandı
  • 01-05-2008, 11:34:29
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    her türlü degerlendirmenizi de ayrıca yaza bilirsiniz
  • 01-05-2008, 11:46:52
    #3
    bu scrişpt çok güzel hocam tebrik ederim asp hyostum yok ama phpğden de vazgeçemiyorum ..


    nepcaz şimdi ...
  • 01-05-2008, 13:58:50
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    vallah ne yapacaz bilmiyorum ama bu asp yi php ye cevirerme şu an için cok yogunum
  • 01-05-2008, 16:59:58
    #5
    fiyat için pm alabilirmiyim.
  • 01-05-2008, 17:01:44
    #6
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fiyat için msn adresinden gürüşünüz demişim iletişim ordan
  • 05-05-2008, 12:06:42
    #7
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    boyle bir sisteme yorum yapa bilecek bi arkadaş yokmu her turlu yorumlarınızı bekliyorum demişim tasarımda faln bi hata eksiklik varsayazın daha da ilerletelim veya fikrinizi belirtin ona gore duzenleriz
  • 05-10-2008, 02:21:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    sistem olarak gayet başarılı olmuş..

    Ancak tasarım çok iç açıcı değil. daha esnek ve oturaklı olgun ve sade olabilir..
    İmageler daha özgün ve profesyonel kulllanılırsa süper olur ..

    fiyatı bende pm alabiilr miyim ?
  • 05-10-2008, 02:42:19
    #9
    fiyatı pm olarak yollarmısın