boyle bir sisteme yorum yapa bilecek bi arkadaş yokmu her turlu yorumlarınızı bekliyorum demişim tasarımda faln bi hata eksiklik varsayazın daha da ilerletelim veya fikrinizi belirtin ona gore duzenleriz