sistem olarak gayet başarılı olmuş..

Ancak tasarım çok iç açıcı değil. daha esnek ve oturaklı olgun ve sade olabilir..
İmageler daha özgün ve profesyonel kulllanılırsa süper olur ..

fiyatı bende pm alabiilr miyim ?