• 05-10-2008, 03:41:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    başarılı bir çalışmaya benziyor. ellerine sağlık. bence de tasarımı biraz daha geliştirebilirsen iyi olacak. hayırlı satışlar.
  • 05-10-2008, 03:51:09
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fiyat için pm alabilirmiyim
  • 05-10-2008, 07:36:01
    #12
    Ben scriptinizi beğendim. Ücreti pm olarak alabilir miyim? Konu adresi ile birlikte olsun lütfen.
  • 05-10-2008, 10:58:19
    #13
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    konu kapanmıştır arkadaşlar eski scriptimizi satıyoduk bu yenisi satmayı düşünümüyoruz
    Ama İsteyen Olursa Aynı tarz sfırdan tasarım ve kodlama yapılır Teşekürler
  • 05-10-2008, 11:21:51
    #14
    Peki bu yenisinin fiyatını alabilirmiyim
  • 03-12-2008, 21:16:14
    #15
    Bu script wareze düşmüştür bilginize
  • 03-12-2008, 22:31:52
    #16
    baya güzel olmuş,

    tebrikler iyi satışlar
  • 03-12-2008, 22:32:49
    #17
    ücreti pm lermisiniz