• 22-01-2016, 17:38:47
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.

    Kampanya
    ilk 50 Kişiye Standart Lisanslı Fiyatına Pro Lisans.

    demo : http://demo.scriptmatik.com
    Kullanıcı adı : demo - Şifre : 123456



    - Görselleri göremeyen arkadaşlar için demo
    - Detaylı bilgi için skype : scriptmatik

    Not : Lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz.

    Bunu Kesinlikle Okuyunuz:
    Değerli R10 Sakinleri scriptin fiyatı yukarıda yazılan fiyatlardır 50 TL'ye, 100 TL'ye olur mu, aldığımı kimseye söylemem, fiyat çok pahalı ve 200TL'ye Açık Kaynak verirmisin gibi mesajlar gönderip kendinizi yormayın mesaj kutularınızı da boş yere doldurmayın ciddi alıcılar pm göndersin veya skype eklesin ilerleyen günlerde gerekli kampanya veya indirim yapılırsa burdan duyurulur.





    R10 Üyelerinin Scriptimizle Alakalı Yorumları

    Sunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellik olarak yok yok, tema seçiminde daha renkli daha canlı bir seçim yapılsaydı umduğunuzdan daha çok olumlu yorum alabilirdiniz.
    Panel kısmına sözüm yok ama tasarımsal olarak daha iyi seçenekler mevcut ki, zaten lisanslı bir tema kullanmışsınız.
    cabiliyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneli pm alabilirmiyim parasını hakeden bir yazılım ciddi projelerde düşünebilirim ama bende biraz indirim bekliyorum hayırlı satışlar
    teknolojivolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönetim panelini inceledim. Şimdiye kadar 100 den fazla script inceledim ama bu kadar ayrıntılı, seoya uygun, kolay kullanımı olan bir script görmedim. tek kelimeyle muhteşem. müşterilerime göstermeye başladım. umarım en kısa zamanda pro lisansını alırım. iyi çalışmalar. bu arada tema giydirme konusunda fiyat alabilir miyim?
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panel oldukca güzel özellikle modül aktif ve pasif olayi. yani bir nevi site dinamik yapiya sahip. suan beni almama tek engelleyen sey, ingilizce - almanca dil desteginin olmayisi v2 icin p.m ile bilgi verirseniz sevinirim. bu lisansi alip v2e yükseltmek mi daha mantikli yoksa v2i beklemek mi?

    Kampanyadan Yararlanan R10 Sakinleri :
    1-
    2-
    3-
    4-
    5-
    6-
    7-
    8-
    9-
    10-
    11-
    12-
    13-
    14-
    15-
    16-
    17-
    18-
    19-
    20-
    21-
    22-
    23-
    24-
    25-
    26-
    27-
    28-
    29-
    30-
    31-
    32-
    33-
    34-
    35-
    36-
    37-
    38-
    39-
    40-
    41-
    42-
    43-
    44-
    45-
    46-
    47-
    48-
    49-
    50-

    Sistemi alan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun.
  • 22-01-2016, 18:47:34
    #2
    Özellik olarak yok yok, tema seçiminde daha renkli daha canlı bir seçim yapılsaydı umduğunuzdan daha çok olumlu yorum alabilirdiniz.
    Panel kısmına sözüm yok ama tasarımsal olarak daha iyi seçenekler mevcut ki, zaten lisanslı bir tema kullanmışsınız.

    Hayırlı satışlar. Fiyatta indirime gidilirse haberim olsun.
  • 22-01-2016, 19:57:06
    #3
    Sunay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellik olarak yok yok, tema seçiminde daha renkli daha canlı bir seçim yapılsaydı umduğunuzdan daha çok olumlu yorum alabilirdiniz.
    Panel kısmına sözüm yok ama tasarımsal olarak daha iyi seçenekler mevcut ki, zaten lisanslı bir tema kullanmışsınız.

    Hayırlı satışlar. Fiyatta indirime gidilirse haberim olsun.
    Eyvallah hocam mevcutta almış oldugum bir tema olduğu için bu temayı kullandım ilerleyen günlerde yeni tema seçenekleri ve istekler doğrultusunda yeni eklentiler de eklenecektir.
  • 22-01-2016, 22:56:07
    #4
    Hayırlı satışlar güzel çalışma... admin demo bilgilerini alabilirmiyim?
  • 22-01-2016, 23:02:09
    #5
    gladyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayırlı satışlar güzel çalışma... admin demo bilgilerini alabilirmiyim?
    pm gönderildi.
  • 23-01-2016, 09:48:14
    #6
    admin paneli pm alabilirmiyim parasını hakeden bir yazılım ciddi projelerde düşünebilirim ama bende biraz indirim bekliyorum hayırlı satışlar
  • 23-01-2016, 09:58:16
    #7
    cabiliyet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneli pm alabilirmiyim parasını hakeden bir yazılım ciddi projelerde düşünebilirim ama bende biraz indirim bekliyorum hayırlı satışlar
    Teşekkürler. Bilgiler pm gönderildi.
  • 23-01-2016, 12:45:37
    #8
    Forum dışı 1 adet (Standart Lisans) satılmıştır, satış güncel.
  • 23-01-2016, 12:50:02
    #9
    Hazır kullanmış olduğunuz temalarda satış başına regular lisans almanız gerekiyor. Satışlarınızı bu şekilde mi yapmaktasınız?