• 23-01-2016, 12:59:31
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ByAkman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hazır kullanmış olduğunuz temalarda satış başına regular lisans almanız gerekiyor. Satışlarınızı bu şekilde mi yapmaktasınız?
    Tabikide evet emeğe saygımız sonsuz. Standart Lisanslarda alıcıya aldırıyorum - Pro Lisanslarda kendim alıyorum hocam.
  • 23-01-2016, 13:21:36
    #11
    admin giriş bilgilerini rica ediyorum
  • 23-01-2016, 13:32:58
    #12
    Alersa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin giriş bilgilerini rica ediyorum
    pm gönderildi.
  • 23-01-2016, 17:59:04
    #13
    Bunu Kesinlikle Okuyunuz:
    Değerli R10 Sakinleri scriptin fiyatı yukarıda yazılan fiyatlardır 50 TL'ye, 100 TL'ye olur mu, aldığımı kimseye söylemem, fiyat çok pahalı ve 200TL'ye Açık Kaynak verirmisin gibi mesajlar gönderip kendinizi yormayın mesaj kutularınızı da boş yere doldurmayın ciddi alıcılar pm göndersin veya skype eklesin ilerleyen günlerde gerekli kampanya veya indirim yapılırsa burdan duyurulur.
  • 25-01-2016, 14:38:41
    #14
    admin bilgilerini alabilir miyim? birde anasayfadaki slide daki yazilar ekrandan tasiyor, bilginize
  • 25-01-2016, 14:46:11
    #15
    resit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin bilgilerini alabilir miyim? birde anasayfadaki slide daki yazilar ekrandan tasiyor, bilginize
    pm gönderildi. uyarı için teşekkürler slide modülü gelişmiş slide oldugu ıcın gereklı ayarları admın panelden yapabılıyorsunuz.
  • 26-01-2016, 11:56:54
    #16
    Satış devam ediyor...
  • 27-01-2016, 11:53:14
    #17
    admin panel pm alabilirmiyim. script gayet başarılı duruyor.
  • 27-01-2016, 12:44:30
    #18
    Ensalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin panel pm alabilirmiyim. script gayet başarılı duruyor.
    Eyvallah hocam desteklerinizle daha gelişmiş scriptler yaacağız inşallah. admin bilgileri pm gönderildi.