• 06-06-2016, 18:03:47
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teknolojivolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    admin paneli inceleyebilirmiyim.
    iyi çalışmalar
    pm gönderildi sizede iyi çalışmalar.
  • 06-06-2016, 18:15:25
    #38
    Üyeliği durduruldu
    full aldık diyelim tema giydirme ücreti ne kadar olacak
  • 07-06-2016, 05:15:33
    #39
    ShadowsTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    full aldık diyelim tema giydirme ücreti ne kadar olacak
    istenilen temaya göre değişir hocam fiyatlandırma isterseniz skype ekleyin scriptmatik kullanıcı adım ordan detayları konusabılırız.
  • 07-06-2016, 12:58:25
    #40
    özel mesaj alabilirmiyim lütfen admin demo
  • 07-06-2016, 15:02:33
    #41
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    özel mesaj alabilirmiyim lütfen admin demo
    detaylar pm gönderildi...
  • 07-06-2016, 15:23:53
    #42
    yönetim panelini inceledim. Şimdiye kadar 100 den fazla script inceledim ama bu kadar ayrıntılı, seoya uygun, kolay kullanımı olan bir script görmedim. tek kelimeyle muhteşem. müşterilerime göstermeye başladım. umarım en kısa zamanda pro lisansını alırım. iyi çalışmalar. bu arada tema giydirme konusunda fiyat alabilir miyim?
  • 07-06-2016, 15:34:39
    #43
    teknolojivolkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yönetim panelini inceledim. Şimdiye kadar 100 den fazla script inceledim ama bu kadar ayrıntılı, seoya uygun, kolay kullanımı olan bir script görmedim. tek kelimeyle muhteşem. müşterilerime göstermeye başladım. umarım en kısa zamanda pro lisansını alırım. iyi çalışmalar. bu arada tema giydirme konusunda fiyat alabilir miyim?
    Açıklamanız için teşekkür ederim elimizden geldiğince basit ve işlevsel sistemler yazmaya gayret gösteriyoruz hocam. Yakın zamanda V2 için çalışmaya başladık güncelleme ile gelişmiş seo, taglama sistemi, blog, detaylı referanslar ve sınırsız dil seçeneği vs sisteme dahil olacak emeğimizin karşılığını aldığımız sürece işimizi sorunsuz bir şekilde yapmaya çalışıyoruz. Tema giydirme için skype scriptmatik kullanıcı adından eklersenız ordan daha detaylı konuşabiliriz. iyi çalışmalar.
  • 07-06-2016, 15:50:30
    #44
    Panel oldukca güzel özellikle modül aktif ve pasif olayi. yani bir nevi site dinamik yapiya sahip. suan beni almama tek engelleyen sey, ingilizce - almanca dil desteginin olmayisi v2 icin p.m ile bilgi verirseniz sevinirim. bu lisansi alip v2e yükseltmek mi daha mantikli yoksa v2i beklemek mi?
  • 07-06-2016, 16:01:19
    #45
    Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panel oldukca güzel özellikle modül aktif ve pasif olayi. yani bir nevi site dinamik yapiya sahip. suan beni almama tek engelleyen sey, ingilizce - almanca dil desteginin olmayisi v2 icin p.m ile bilgi verirseniz sevinirim. bu lisansi alip v2e yükseltmek mi daha mantikli yoksa v2i beklemek mi?
    Bunu alıp v2'ye yükseltirseniz daha avantajlı olursunuz 2 sistemde elinizde olur çünkü bu sistemde bi indirim yapılmayacak v2 ortalama bunun 2 katı fıyat olacak. V1 sahipleri V2 ye cüzi bi miktar ödeyip sahip olacaklar.