Tufan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Panel oldukca güzel özellikle modül aktif ve pasif olayi. yani bir nevi site dinamik yapiya sahip. suan beni almama tek engelleyen sey, ingilizce - almanca dil desteginin olmayisi v2 icin p.m ile bilgi verirseniz sevinirim. bu lisansi alip v2e yükseltmek mi daha mantikli yoksa v2i beklemek mi?
Bunu alıp v2'ye yükseltirseniz daha avantajlı olursunuz 2 sistemde elinizde olur çünkü bu sistemde bi indirim yapılmayacak v2 ortalama bunun 2 katı fıyat olacak. V1 sahipleri V2 ye cüzi bi miktar ödeyip sahip olacaklar.