Kampanya ilk 50 Kişiye Standart Lisanslı Fiyatına Pro Lisans. demo : http://demo.scriptmatik.com
Kullanıcı adı : demo - Şifre : 123456
- Görselleri göremeyen arkadaşlar için
demo
- Detaylı bilgi için
skype : scriptmatik Not : Lütfen yorumlarınızı esirgemeyiniz. Bunu Kesinlikle Okuyunuz: Değerli R10 Sakinleri scriptin fiyatı yukarıda yazılan fiyatlardır
50 TL'ye, 100 TL'ye olur mu, aldığımı kimseye söylemem, fiyat çok pahalı ve 200TL'ye Açık Kaynak verirmisin gibi mesajlar gönderip kendinizi yormayın mesaj kutularınızı da boş yere doldurmayın ciddi alıcılar pm göndersin veya skype eklesin
ilerleyen günlerde gerekli kampanya veya indirim yapılırsa burdan duyurulur.
R10 Üyelerinin Scriptimizle Alakalı Yorumları
Özellik olarak yok yok, tema seçiminde daha renkli daha canlı bir seçim yapılsaydı umduğunuzdan daha çok olumlu yorum alabilirdiniz.
Panel kısmına sözüm yok ama tasarımsal olarak daha iyi seçenekler mevcut ki, zaten lisanslı bir tema kullanmışsınız.
admin paneli pm alabilirmiyim parasını hakeden bir yazılım ciddi projelerde düşünebilirim ama bende biraz indirim bekliyorum hayırlı satışlar
yönetim panelini inceledim. Şimdiye kadar 100 den fazla script inceledim ama bu kadar ayrıntılı, seoya uygun, kolay kullanımı olan bir script görmedim. tek kelimeyle muhteşem. müşterilerime göstermeye başladım. umarım en kısa zamanda pro lisansını alırım. iyi çalışmalar. bu arada tema giydirme konusunda fiyat alabilir miyim?
Panel oldukca güzel özellikle modül aktif ve pasif olayi. yani bir nevi site dinamik yapiya sahip. suan beni almama tek engelleyen sey, ingilizce - almanca dil desteginin olmayisi v2 icin p.m ile bilgi verirseniz sevinirim. bu lisansi alip v2e yükseltmek mi daha mantikli yoksa v2i beklemek mi?
Kampanyadan Yararlanan R10 Sakinleri :
1-
2-
3-
4-
5-
6-
7-
8-
9-
10-
11-
12-
13-
14-
15-
16-
17-
18-
19-
20-
21-
22-
23-
24-
25-
26-
27-
28-
29-
30-
31-
32-
33-
34-
35-
36-
37-
38-
39-
40-
41-
42-
43-
44-
45-
46-
47-
48-
49-
50-
Sistemi alan arkadaşlara şimdiden hayırlı uğurlu olsun.