Kisa bir süre için fiyati 30 tl yaptim
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
PHP Cpanel olmadan e-mail oluşturma-Yönetme & Veritabanı yedekleme scripti
52
●4.618
- 13-07-2015, 01:20:00cpanel lisansı olmadanda kullanılabiliniyormu hocam.starwarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-07-2015, 09:20:03Üyeliği durdurulduhiç lisanssız panelde denemedim özelden bir host bilgisi atın deneyelim hocamTekArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:20:03 -->-> Daha önceki mesaj 09:19:20 --
maalesef hocam. tek site için yazılımın mantığı. zaten müşteri odaklı bir çalışmaunityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 13-07-2015, 15:32:08Üyeliği durdurulduhayırlı olsun teşekkürler.compaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-07-2015, 03:25:59merhabalar, bu sistemi bi yere kurup bütün müşterilerimize aynı linkten kullandırabiliyor muyuz yoksa tek tek her müşteri için kurulum mu yapmamız gerekiyor?
- 14-07-2015, 08:49:31Üyeliği durdurulduMerhaba hocam bu sistem host üzerine tasarlanmıştır . Yani her musterinin sitesine dosyaları koymayı gerekecek . Yalnız sistem pratik at-çalıştır özelliği varAbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:49:31 -->-> Daha önceki mesaj 08:48:09 --
Videoyu izlediğim mi . Yine yardım almak isterseniz pm ile yardimci olayım hocamWebStudyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi