• 12-07-2015, 23:51:51
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Kisa bir süre için fiyati 30 tl yaptim

    SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 13-07-2015, 01:20:00
    #20
    starwarez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kisa bir süre için fiyati 30 tl yaptim

    SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    cpanel lisansı olmadanda kullanılabiliniyormu hocam.
  • 13-07-2015, 01:51:15
    #21
    birden fazla site için kullanabiliyor muyuz.(tek panelden.)
  • 13-07-2015, 09:20:03
    #22
    Üyeliği durduruldu
    TekArsiv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cpanel lisansı olmadanda kullanılabiliniyormu hocam.
    hiç lisanssız panelde denemedim özelden bir host bilgisi atın deneyelim hocam

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:20:03 -->-> Daha önceki mesaj 09:19:20 --

    unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    birden fazla site için kullanabiliyor muyuz.(tek panelden.)
    maalesef hocam. tek site için yazılımın mantığı. zaten müşteri odaklı bir çalışma
  • 13-07-2015, 10:59:11
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    satın alındı, teşekkürler iyi çalışmalar.
  • 13-07-2015, 15:32:08
    #24
    Üyeliği durduruldu
    compaq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    satın alındı, teşekkürler iyi çalışmalar.
    hayırlı olsun teşekkürler.
  • 14-07-2015, 01:45:03
    #25
    Demo adresi gönderebilirmisiniz.
  • 14-07-2015, 03:25:59
    #26
    merhabalar, bu sistemi bi yere kurup bütün müşterilerimize aynı linkten kullandırabiliyor muyuz yoksa tek tek her müşteri için kurulum mu yapmamız gerekiyor?
  • 14-07-2015, 08:49:31
    #27
    Üyeliği durduruldu
    AbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhabalar, bu sistemi bi yere kurup bütün müşterilerimize aynı linkten kullandırabiliyor muyuz yoksa tek tek her müşteri için kurulum mu yapmamız gerekiyor?
    Merhaba hocam bu sistem host üzerine tasarlanmıştır . Yani her musterinin sitesine dosyaları koymayı gerekecek . Yalnız sistem pratik at-çalıştır özelliği var

    SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:49:31 -->-> Daha önceki mesaj 08:48:09 --

    WebStudyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Demo adresi gönderebilirmisiniz.
    Videoyu izlediğim mi . Yine yardım almak isterseniz pm ile yardimci olayım hocam

    SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi