AbdullahCali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhabalar, bu sistemi bi yere kurup bütün müşterilerimize aynı linkten kullandırabiliyor muyuz yoksa tek tek her müşteri için kurulum mu yapmamız gerekiyor?
Merhaba hocam bu sistem host üzerine tasarlanmıştır . Yani her musterinin sitesine dosyaları koymayı gerekecek . Yalnız sistem pratik at-çalıştır özelliği var

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:49:31 -->-> Daha önceki mesaj 08:48:09 --

WebStudyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Demo adresi gönderebilirmisiniz.
Videoyu izlediğim mi . Yine yardım almak isterseniz pm ile yardimci olayım hocam

SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi