merhabalar, bu sistemi bi yere kurup bütün müşterilerimize aynı linkten kullandırabiliyor muyuz yoksa tek tek her müşteri için kurulum mu yapmamız gerekiyor?
Merhaba hocam bu sistem host üzerine tasarlanmıştır . Yani her musterinin sitesine dosyaları koymayı gerekecek . Yalnız sistem pratik at-çalıştır özelliği var
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 08:49:31 -->-> Daha önceki mesaj 08:48:09 --
Demo adresi gönderebilirmisiniz.
Videoyu izlediğim mi . Yine yardım almak isterseniz pm ile yardimci olayım hocam
SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi