cpanel lisansı olmadanda kullanılabiliniyormu hocam.
hiç lisanssız panelde denemedim özelden bir host bilgisi atın deneyelim hocam
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 09:20:03 -->-> Daha önceki mesaj 09:19:20 --
birden fazla site için kullanabiliyor muyuz.(tek panelden.)
maalesef hocam. tek site için yazılımın mantığı. zaten müşteri odaklı bir çalışma